قطعات یدکی کمپرسور

سیلندر(CYLINDER)

CYLINDER-75-85
CYLINDER-75-85
CYLINDER-95
CYLINDER-95
CYLINDER-35
CYLINDER-35
CYLINDER-140
CYLINDER-140
CYLINDER-105
CYLINDER-105

در موتورها و پمپ‌های رفت و برگشتی، سیلندر، فضایی استوانه‌ای است که پیستون در آن حرکت می‌کند. هر موتور، پمپ یا کمپرسور رفت و برگشتی، برای کارکرد نیاز به دست‌کم یک سیلندر دارد. معمولاً چند سیلندر در کنار یکدیگر و در بلوک سیلندر قرار می‌گیرند که با ریخته‌گری آلیاژهای آلومینیوم یا چدن ساخته شده و سپس ماشینکاری می‌شود.یک پیستون در داخل هر سیلندر توسط چند رینگ پیستون فلزی در شیار پیستون در اطراف سطح خارجی آن نصب شده،یک پیستون به‌طور معمول دو رینگ برای آب‌بندی فشاری و یک رینگ برای روغنکاری وبرگشت دادن روغن دارد. این حلقه‌ها در نزدیکی تماس با دیواره‌های سیلندر سوار بر یک لایه نازک از روغن قرار دارند.وجود این حلقه ها برای جلوگیری از نشت روغن و سوخت و سایش و اصطکاک با سطح بادوام دیواره سیلندر ضروری است.

فضای بین پیستون و سیلندر، با استفاده از رینگ‌های پیستون که در شیارهایی بر روی سطح خارجی پیستون قرار می‌گیرند، آب‌بندی می‌شود تا از نشت هوا وسوخت (درموتورهای احتراقی) به بیرون از سیلندر و نشت روغن به داخل آن جلوگیری شود.

پیستون(PISTON)

PISTON-140
PISTON-140
PISTON-95
PISTON-95
PISTON-35-75--35-85
PISTON-35-75--35-85
PISTON-HEAD-140
PISTON-HEAD-140
PISTON-HEAD-105
PISTON-HEAD-105

پیستون، یک مؤلفه در حال حرکت است که وظیفه انتقال نیرو از گازی که در سیلندر منبسط شده است به میل لنگ ها را برای چرخاندن چرخها انجام می دهد.پیستون، حرکت خطی، در سیلندر را به یک حرکت دورانی برای نیرو بخشیدن به چرخها تبدیل می کند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست